In 2008 maakte Hanne Troonbeeckx haar acteerdebuut. Samen met Gert Verhulst mocht ze de hoofdrol spelen in het komische theaterstuk ‘Foei Minister’. Later volgden de komedie ‘Van Kwaad naar erger’, ‘Stilte AUB’ en de musical ‘The Sound of Music’.

Hanne: “Ik vind het heerlijk om in een rol te kruipen en sta te popelen om dit nog een keer te doen!” Een paar maanden geleden verkocht Hanne haar aandelen in de onderneming Buzzooka. Die onderneming was één van de eerste spelers in België die zich op de markt van influencer-marketing ging richten.

Volgens de media werden er in een mum van tijd duizenden influencers gestrikt, die konden geboekt worden door bedrijven en organisaties. Heel wat grote namen als Bijenkorf, JBC, Sportpaleis of Lignavita, zochten en vonden via Buzzooka de geknipte figuren om hun producten en diensten aan hun volgers voor te stellen.

“De sterke groei van Buzzooka en de hoge druk die dit met zich meebracht, maakte dat ik tegen mijn grenzen aanliep”, verklaarde Hanne toen. “De overname komt dus als geroepen. Aangezien ik zelf hoogsensitief ben, heeft mijn hart altijd gelegen bij het coachen van hooggevoelige mensen. Ik ben dan ook zeer enthousiast om mijn volle aandacht te geven aan mijn coachingpraktijk Happy Factory.”

Hanne had 60 % van de aandelen van Buzzooka via haar vennootschap TMI volgens de recentste jaarrekening. De cijfers over 2019 van TMI waren niet denderend met een beperkt verlies. De verkoop van Buzzooka zal in de cijfers van dit jaar zichtbaar zijn.